söndag, mars 15, 2009

Stulit.

HAR DU:
En bästa vän: Självklart.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Därför att.. ?
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Hm, jag vet inte riktigt..
Haft ett one night stand: Nej
Skrikit åt en lärare: Inte det heller.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Inte vad jag kan komma på. Men säkert.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Inte vad jag vet. (Skulle kännas jävligt ytligt och onödigt)
Snusat: Nej.

DAGENS:
Klädsel: Pappas mjukisbyxor och en grå tröja.
Smink: Inget alls.
Frisyr: Utsläppt eller uppsatt i en knut mitt på skallen.
Låt: Antsy Pants – Tree Hugger
Vill ha: Glassen jag lämnade hemma hos EÅ igår!
Sjuka: Ingen
Drog: Nåt med socker i .
Saknad: Sällskap.
Köp: Lite lite naturgodis. Men bara pyttelite!
Godis: Se ovan.
Attityd: Trött och lite sur.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Fortfarande lika miserabelt resultat som förut.

FÖRSTA:
Bästa kompis: Julia.
Bil: Har fortfarande ingen, och har aldrig haft.
Kärlek: Andreas på dagis. Men det räknas nog inte. Så Chokladpralinen i sjuan då.
Husdjur: Hamster.
Semester: Grekland (båtluffade)
Jobb: Om inte sommarjobbet i somras (det sög) så jobbet jag har på Öberg’s nu.
Köpta skiva: Typ, Electric bananaBand, eller så var det Astrid Lindgrens klassiker. (haha!)
Riktiga kärlek: Som sagt, Chokladpralinen i sjuan.
Piercing:.Hål i öronen när jag var ungefär 6 år. (Om det räknas dvs)
Konsert: Som jag sagt så jävla många gånger förut har jag aldrig varit på en, vilket är förjävla pinsamt att erkänna, så jag vore tacksam om någon tog med mig på en NU!
Fylla: Ingen. Meheh.

SISTA:
Personen som smsade dig: Emma tror jag.
Personen som du kramade: Pappa.
Personen som ringde dig: Emma.
Personen som du ringde: Emma.
Alkoholdrycken: Duh.
Bilfärd: Hem från konsum idag.
Filmen du såg: Becoming Jane, alldeles nyss.
Gången du grät: Det var nog ett tag sen, faktist.
Måltiden: Ett glas oboy.

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Jag vet faktiskt inte. Skulle vara jävligt kul dock.
Våga hoppa bungyjump: Samma som ovan.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Öh, säkert?
Kalla dig själv lycklig: Jag har mycket som jag är tacksam över, det finns dem som har det mycket värre än mig men nej, jag kan inte säga att jag är lycklig.
Hellre ta bilden än vara med på den: Det är la olika.
Kunna gråta över en kille:.Ja?
Kunna gråta över en tjej: Alltså, öh, jag antar det? Kompisar och så.
Ljuga för någon: Ja.
Kunna springa 50mil: Absolut inte!

VAD:
Gör du just nu: Ser på Beck.
Ska du göra imorgon: Skola och alternativt lite motion.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag pratar inte med mig själv. Men oftast gräver jag ner mig djupare i det som känns jobbigt. (Bra Amanda!)
Har du med dig in på bion: En massa snask.
Är det för färg på dina byxor: Svarta.
Är det för väder hos dig just nu?: Ingen aning. För mörkt för att se.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hela personen antar jag.
Skulle du göra om du vann på lotto: Slösa pengar samt donera pengar.

SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Tröja
2. Byxor
3. Trosor
4. BH
5.
6.

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Jaaa, fortfarande!
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18, och då är världen min. Mohahaha.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja säkert. Men det avslöjar jag inte här.
Använder du huvtröjor: Yes.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, skulle kunna ha ett till hål i örat. Och en tatuering skulle vara nice ändå.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Har väl mer med personligheten att göra?

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Jag vet inte. Fint både och.
Sommar eller vinter: Vinter.
Vilken ålder har varit bäst hittills: Ingen aning. Men sjuan var härlig. Problemfri och trygg.
Sova på sida, mage eller rygg: Maaaage!
Kramar eller kyssar: En blandning av båda. Men kyssar.

Inga kommentarer: