onsdag, mars 25, 2009

Dagens låt: The Buzzcocks - Ever fallen in love
Dagens frisyr: Som vanligt. Här ändras ingenting! ;P
Dagens smink: Som vanligt det med. Foundation och mascara, tråkigt nog.
Dagens klädsel: Vet inte vad jag tänkte imorse måste ha varit trött, men iallafall; jeanstights, stor tröja och kofta.
Dagens händelse: Hm, vet inte. Men jag gillade Emelies kommentar på msn; "Jag tänker inte bli nån emokärring på pensionat!"
Dagens planer:
Psykologi + franska + promenad
Dagens vill ha: Glass.. Åh. Som igår. Som resten av veckan tills jag får det.
Dagens beroende: Inget.
Dagens tråkigaste: Öh, det blir nog psykologin jag ska läsa.
Dagens köp: En Loka päron. Igen! Jag börjar bli beroende.
Dagens mat: Nuggets på skolan. Det gjorde verkligen min dag.
Dagens mående: För stunden är jag fasligt trött.

Inga kommentarer: