måndag, mars 30, 2009

Deal! Carro får min gammel-gammla telefon i utbyte mot att hon syr upp en klänning åt mig! Hah, vi är bra på de här med affärer.

Dagens låt: Mr. Big - to be with you (Okej, jag vet, två dar i rad. Patetiskt. Men jag nöter den konstant för tillfället..)
Dagens frisyr: Som vanligt.
Dagens smink: Foundation och mascara.
Dagens klädsel: Jeans, svart linne, vitrandig tröja, grå kofta.
Dagens händelse: Jag vet inte. Men Historielektionen kanske, då Jennifer dumförklarade mig ett x-antal gånger! ;D
Dagens planer: Dricka upp mitt te, se klart Harry Potter (haha, i brist på annat)
Dagens vill ha: Nåt slags godis.
Dagens beroende: Jappen jag köpte i fiket! Jävlar vad god den var..
Dagens tråkigaste: Huvudvärken som legat i sen bussresan hem.
Dagens köp: En Japp, en klubba och ett äpple.
Dagens mat: Korvstroganoff på skolan, potatismos och kött här hemma.
Dagens mående: Bra, men trött med en fruktansvärd huvudvärk.

2 kommentarer:

Carjala sa...

Gammel-gammal?! Pytsan heller. Den jag har nu är för fan 9 år gammal!

gäääbbiiii sa...

vilken deal!

Åååå, den låten är så bra!
puss på dig<3