tisdag, mars 31, 2009

Gah. Måste börja med engelskan nu, men jag har absolut ingen ork eller inspiration. Inte ett enda av de teman vi snackat om tilltalar mig. Det känns inte som att jag kan utveckla det till något värt att ens sätta betyg på. Och jag orkar inte börja fundera, klura och analysera och finna något nytt tema. ÅH!
Jag vill hellre jobba med Gilbert Grape. Ja.

Idag överlämnade jag mig gamla älskling (telefonen) till Carro, som genast förstörde den med en svart spritpenna. Men telefonen är inte längre min och är man i Carros ägo får man helt enkelt stå ut med sådant. Sen hjälpte ju jag till också.
Men nu är det bara för mig att ta med klänningen till skolan nån dag så Carro får nåla den, och så har jag en helt perfans lång klänning att hämta ut efter påsk. Grreat!

1 kommentar:

Urban sa...

Men, har du hittat telefonen igen?