tisdag, mars 24, 2009

Tonight's show

Dagens låt: Millencolin - Penguins and polarbeart
Dagens frisyr: Lite volymigare än vanligt, tror jag faktist.
Dagens smink: Som alltid annars!
Dagens klädsel: Skabb; jeans, svart linne, brun kofta. (Som gick sönder i slutet av dan)
Dagens händelse: Men, åh, jag vet inte!
Dagens planer: Har gjort franskan, och fysiken. Och några situps! Resten av kvällen blir det dator + tv.
Dagens vill ha: Glass! Vaniljglass. Oooh.
Dagens beroende: Elenas handkräm som luktar banan och cocos. Mmm! :) Jag kunde inte låta bli att sniffa på händerna under matten..
Dagens tråkigaste: Öh, Dioxines, antar jag.
Dagens köp: En Loka päron. Och Elena blev helt besviken =)
Dagens mat: Fiskbullar på skolan, kyckling hemma.
Dagens mående: Bra. Men lite mer realistiskt såhär mot kvällen.

4 kommentarer:

Urban sa...

Oh, vad jag blev sugen på glass nu....

Elena sa...

Bah. Loka är för mesar ;)

Anonym sa...

Nå är det väll ändå "Penguins and Polarbears"? :P

HerrKantarell sa...

Ja. Missade visst en tangent där.