torsdag, mars 26, 2009

Dagens låt: David Bowie - Nature boy
Dagens frisyr: Som vanligt.
Dagens smink: As usual.
Dagens klädsel: Gröna strumpebyxor, klänning.
Dagens händelse: Jag lovade, och jag håller alltid vad jag lovar så; När jag fick en klubba av Elena. Mohaha. Eller så Elenas kommentar i datasalen; "Hon ser lesbisk ut!"
Dagens planer: Läsa Gilbert Grape, lägga mig tidigt. Blabla.
Dagens vill ha: Godis.. glass. MIN MOBIL KANSKE ?!
Dagens beroende: Mitt nyköpta lypsyl. Mmmmm <3>Dagens tråkigaste: Att jag är telefonlös, förmodligen.
Dagens köp: Ett nytt lypsyl samt tuggummin!
Dagens mat: Kall men god skinksallad på skolan. Scarmbled eggs und bacon här hemma.
Dagens mående: Har varit bra hela dagen, men nu är det depp depp depp samt lite ilsket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Du är ju helt underbart kul. Beklagar fånen (tele) dock:(

Anonym sa...

Dagens klädsel: Gröna strumpebyxor AHHAHAAH så gulligt!! OCH DU RETADE MEJ FÖR ATT JA HADE ME HJÄRTAN ;)