söndag, mars 29, 2009

Helan och halvan

Jag traskade omkring i köket och försökte undvika att plugga svenska när jag plötsligt tänkte "Undra om Emma vill äta glass med mig ikväll?" så jag skynade mig till telefonen och ringde henne, och lämnade ett medelande på hennes telefon. Ca 2,5 sekunder efter jag lagt på ringde hon hon sa "Jag tänkte precis samma tanke för ett par minuter sedan!"
Vi har nu kommit till en del i vårt förhållande där vi är ungefär som ett gammalt par som varit gifta i en 50 år. Vi kan läsa varrandras tankar, gnabbas och gosas (haha) om vart annat samt vet exakt hur den andre mår och kan höra rätt så enkelt om vi ljuger för varrandra.

4 år utan uppbrott, är inte det en fantastisk relation? ;)
Puss på dig snygging, utan dig vore jag halv!

2 kommentarer:

Emma sa...

Aaaaaw ja känner likadant! och det går verkligen inte att hålla nånting hemligt för dej.. PusseliPuss älskar deeej syns snart ;)

Urban sa...

Haha, vad sött :)