tisdag, mars 31, 2009

Har just överlämnat min gamla telefon till Carro. Finns ingen utväg nu, måste köpa en ny. (Och det är ju bara positivt på alla sätt och vis) Ska ordna det i veckan. Lovely! ;P

Är jävligt trött också, kunde inte alls somna igårkväll, vaknade av att klockan ringde vid 5 och istället för att fixa snoozen så lyckades jag ställa fram klockan tio minuter, alltså klev jag upp tio minuter tidigare än behövligt och det gjorde mig på dåligt humör. (No big deal, jag vet. Men helvete, kliv upp halv sex själv får du se!)
Sov hårt som satan på bussen sen, vaknade i panik och trodde att jag missat hållplatsen. Gick nyvaken och illamåendes i sakta mak fram till skolan. Och nu sitter jag här.

Dagen har varit dödsdömd sen jag vaknade och antagligen kommer den fortsätta så. Fyfan.

Missövd, illamående, sur, PMS.

Inga kommentarer: