lördag, mars 14, 2009

Snodd av Elena. (Som så många gånger förut)

1. har du varit på nån flygplats någon gång? Förmodligen.
2. har du snusat? Usch nej.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Nejdå
4. har du legat i sängen brevid en kille? Hm, ja.
5. har du blivit dumpad? Nej.
6. har du blivit slagen allvarligt? Nej (men jag brukar slå andra allvarligt. Tex EÅ med en golfklubba)
7. tar du droger? Icket
9. har du pussat en tjej? Ja.
10. hatar du någon? Ja.
11. älskar du någon? Ja.
12. har några av dina vänner svikit dig? Ja
13. har du djur? Jepp
14. har du legat brevid en tjej i sängen? Jadå. Kontinuerligt, hahhaah.
15. Hatar du dig själv? Vantrivs snarare ;P
16. gillar du orange? Jaa.. ?
17. har du nån sjukdom? Inte just nu
18. har du skämt ut dej för den du gillar? Hahaha. Ja. Det hör väl liksom till.
19. har du en gris? Det beror på. Jag antar att EÅ kan klassas som något slags svin.
20. har du en plattång? Tre, in fact.
21. har du en bror? Nej (två!)
22. har du sjukt bra humor? Det tycker jag inte.
23. är du brunett? Nej, jag är gråhårig.
24. gillar du att stå i duschen flera timmar? Förr gjorde jag det. Inte nu.
25. tycker du om hästar? Jag har inget emot dem i alla fall.
26. har du en hund? Förtillfället ja, men dock bara för att jag är hundvakt.
27. har du skilda föräldrar? Nej
28. har du gått på simskola? Ja
30. har du sagt bög till en kille? Hm.. nej tror faktist inte det.
31. har du sagt fitta till en tjej? Nej!
32. har du fuskat? Ja
33. har du en teve på ditt rum? En liten ful en, ja.
34. har du lunar? Haha, ja. (Använder den dock inte. Har bara aldrig tagit bort den)
35. har du MSN? Ja
36. har du en syster? Nej.
37. har du bruna ögon? Dessvärre inte. Bajsfärgade ögon är fint.
38. gillar du att fota? Ja
39. har du sett dig själv brinna? Inte vad jag är medveten om i alla fall.
40. hjälper du dina vänner? Försöka går ju alltid.
41. gillar du tacos? Självklart. Hih.
42. tycker du att du är söt? Inte alls.
43. har du dansat? Ja, men endast när jag är själv. Gör hela världen en tjänst genom att inte dansa offentligt. (Dålig taktkänsla + klumpig = Ingen bra kombination!)
44. har du spelat fotboll? Ja. (Saknar det faktiskt.)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Jag vill tro på det. Men som jag sagt förut, jag lämnar frågan obesvarad.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Haha, näver!
47. har du ätit sniglar? Har aldrig och tänker aldrig göra det.
48. äger du en locktång? Nej.
49. gillar du att tugga tuggummi? Ja!
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Jadå.
51. gillar du kläder? Ja?
52. hatar du falska vänner? Är livrädd för sånna.
53. gillar du räkna matte? Kom och iaktta mig under en mattelektion och dra slutsatserna efter det. (Ert slutgiltiga svar kommer vara; Definitivt inte!)
54. älskar du någon nu? Ja
55. har du gråtit inför en vän? Ja. Jag är en mes och en lipsill och gråter för allt!
56. kan du sjunga? Inte bra i alla fall.
57. har du sett nån dö? Den händelsen har besparats mig. Tack och lov.
58. säger du vad du vill? Nej. Jag är en konflikträdd mes!
59. är du stor? Jag är enorm. 
61. kan du tala spanska? Inte.
62. är du kortare än 1.60? Nej. 3,5cm längre! Omg.
63. älskar du sommaren? Nja,
64. älskar du vintern? Ja!
65. har du mer än 6 par skor? Ja. Men använder inte alla.
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Inte nu längre.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja
69. gillar du att städa? Nej. Men resultatet brukar göra mig glad.
70. gillar du att sova länge? Ja
71. har du vart med om en olycka? Ja
72. är du förvirrad? Lite smått kanske? Jag vet inte. You tell me!
73. har du mer än 6 par byxor? Nej
74. har du förlorat en vän? Ja
75. gillar du att shoppa? Ja
76. har du varit i paris? Inte det. Tyvärr.
77. gillar du ormar? Har inget emot dem i alla fall.
78. klarar du dej själv? Inte helt själv. Livrädd för att vara ensam. Men är jag kapabel till att exempelvis bo ensam? Det tror jag.
79. har du lagat mat? Ja
80. är du klantig? Rätt så :)
81. har du foppatofflor? Ja, ett par gröna.
82. har du mer än 20 låtar på din data? Ja. Men alla är de värdelösa.
83. sminkar du dej innan skolan? ja
84. har du träffat en kändis? Hm, joo..
85. har du mer än 7 par nagelack? Nej
86. har du busringt? Ja
87. har du skällt på din bror? Jadå. In fact så har jag skällt på båda. Men jag har lagt ner det nu, för vad jag än säger kommer de alltid vara större och starkare än mig.
88. har du en vän som skiter i dig? EÅ kan dissa rätt ordentligt ibland. (skämt åsido)
89. har du velat göra saker men vågar inte? Ständigt. (Mes som man är)
90. sover du med nått gosedjur? Ja. Clemens! ;)
91. har du åkt nånstans utan att du får: Det tror jag.
92. vill du bara bort ibland? Absolut.
93. har du tältat? Jadå. Mys ;P
94. har du bränt dig? Ja?
95. har du lekt med levande ljus? Jepp
96. har du lekt anden i glaset? Inte seriöst. Jag är lite rädd..
97. skäms du ibland? Konstant!
98. bor du i skåne? Nej. Norrbotten for the win!
99. gillar du hip hop/rap musik? Inte direkt, nej.
100. Är du kär? .. smått förälskad snarare.

Inga kommentarer: