måndag, mars 16, 2009

Smile ?

Frida har blivit min nya personliga tränare. Tackar och bockar! Risken finns ju dock att vi gifter oss. Se bara hur det gick för kronprinsessan Viktoria. Snart gift med sín personliga tränare. Hujeda mig. Hon kommer aldrig få åldras och bli tjock.
Nåja, mina planer nu är väl att bli en mindre rund och trind flicka. Får se hur det går. Alla får peppa mig! Tack.

Nu ska jag gå och lägga mig. Behöver min skönhetssömn. (Om jag ska lyckas trolla fram det där självförtroendet Elena snackade om.)

Gah. Annars har jag lugnat ner mig lite. Men är ändå.. känslomässigt förvirrad, stressad, frustrerad, glad, pressad, livrädd, modig.. Ugh.
Tänk vad enkelt det vore om det bara var raka rör hela tiden. Inget krångel och inga blickar som ska tolkas och sånt skit. Huhu.
Men det är inte synd om mig, även om jag är duktig på att få det att låta så.

Godnatt snyggingar! ;*

1 kommentar: