måndag, mars 09, 2009

Är hemma från dagens överaskning. Självklart var det hockey jag var bjuden på. Perfekt! Denna gång följde även Ann och EÅ med, hurra hurra!

1. Jag är hes efter att ha skrikit "domarjävel" ett oräknerligt antal gånger.
2. Jag har bytt ut diverse svordomar mot JÄRV. (Ann och jag slog vad. Ställningen är 2-0 till Ann då jag lyckades slänga ur mig både "jävla" och "satan" ca en minut efter att själva vadslagningen tog rum)
3. "Alkisar från Göteborg" är den hejarramsa som jag nynnar på just nu. Generalisering? Javisst. (Pelikanen får inte ta illa upp! Du spelar ju inte i Frölunda;)
4. DomarJÄRVEN har dom hittat på blocket alternativt i ett flingpaket. Han la sig på pucken. Det säger väl allt?
5. Luleå förlorade med 5-1. (Alkisar från Göteboooorg, alkisar från Göteboooorg)
6. En väldigt läskig snubbe som stod bakom mig tog kort på min röv och jag är jävligt äcklad och förbannad.

1 kommentar:

Anonym sa...

amanda :( du fick ju inte läääsa...

FAN VILKEN FRÄN BILD PÅ DINA ÖGON!!!