tisdag, mars 10, 2009

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hockeyn!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Började gå från Medborgarplatsen till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Strök en tröja.
Det sista du sa högt: "Men läs den, det är en tragisk historia!"
Det senaste någon sa till dig: "Ska jag läsa hela?"
Vad var det senaste du köpte: Ett äpple.
Vad är det för väder hos dig nu: Vet inte. Ett par minus gradre
Godaste glassmak: Vanilj med chokladbitar i :) mmm.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro på det, men jag lämnar denna fråga obesvarad!
Sover du tungt: JA
Drömmer du mardrömmar: Jämt och ständigt.
Vad gör dig glad just nu: Mat
Favoritlåt just nu: Ulf Lundell - Sanna (nyårsnatt 1983)
Vad ser du om du tittar till höger: Hallen och ytterdörren
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Jag vet inte.. avskyr maskar men de är ju dock inte insekter.
Stökigt eller välstädat: Ett mellanting.
Längtar du mest efter just nu: En ben & jerry's chunky monkey

Inga kommentarer: