söndag, mars 08, 2009

Frågetecken

..imorgon ska jag infinna mig på busstationen klockan 15.50. Har även mottagit ett telefonsamtal av min bästa väninna EÅ där hon kallhjärtat struntade i mig och tvingade mig att ge telefonen till min mor. Sedan tisslades och tasslades det en stund innan mamma kom in i vardagsrummet med ett hemlighetsfullt flin påklistrat i ansiktet.
Jag är ett kontrollfreak och jag avskyr avskyr avskyr när jag inte vet vad som väntar mig, eller vad jag behöver ta med mig. Jag hatar när jag inte får planera själv och ha kontroll på allting. Så, min fråga till dig, EÅ (och förmodligen Gab?) lyder; vaaaaarför gör ni såhär mot mig? Ni plågar mig. Jag är på god väg att uppnå psykiska störningar, vansinne eller ångest.
Det är inte snällt!

Men puss på er ändå.

1 kommentar:

Elena sa...

Det blir nog bra! Positiva överraskningar är alltid kul (ville inte skriva endast överraskningar, för då skulle jag ju ljuga) :P