tisdag, mars 17, 2009

Emma och jag tog oss en 40minuters promenad. (= 40 minuters ordbajsande från min sida) Effektiv sådan också (syftar nu på promenaden), rätt duktigt för att vara oss. Dock var vi in på konsum en sväng, men inhandlade bara nyttigheter; russin och en smoothie (utan extra tillsatser!) Bra gjort tycker jag. Och nej, inga stora mängder russin heller. Bara ett sånt litet paket, ett sånt som ser ut som en tablettask.

Ibland känns det som att det vore enklast att bara vara ärlig. Säga som det är trots det sociala självmord det vore. Men så vet vi ju att jag har högre tankar om mig själv än vad jag borde ha när det kommer till mitt eget mod. Jag skulle aldrig någonsin våga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Amanda du glömde chokladen ;) btw de va 3 russinpaket så försök inte låta så nyttig.