onsdag, mars 18, 2009

Vi blir vad vi väljer

Dagens låt: Ulf Lundell - Jag saknar dig. (Lyssna på den. På refrängen bara. Lovar att det är värt det. Texten alltså. Herregud.)
Dagens frisyr: Ganska som vanligt ändå. Men Elena sa att det var fint, och jag blev glad. :)
Dagens smink: Foundation, puder och mascara.
Dagens klädsel: Jeanstights, röd/vit randig tröja, vita sneakers och skinnjackan.
Dagens händelse: Det var nog.. just det. Den händelsen ja.
Dagens planer: Planerna var att åka längdskidor idag. Och det gjorde jag. Helt stolt.
Dagens vill ha: Ett klart besked. Ja eller nej. Alltid eller aldrig. RESULTAT, danke.
Dagens beroende: Mobilen.
Dagens tråkigaste: Jag vet egentligen inte om det kommer ha negativa effekter, men om dagens händelse har det, är dagens händelse också dagens tråkigaste.
Dagens köp: Ingenting! Ingenting onyttigt har rört mina läppar idag. Gött.
Dagens mat: Fiskpinnar på skolan, nåt annat hemma. Typ, pasta och.. kött.
Dagens mående: Förbannad. Rädd. Generad. Trött. Självkritiskt.




Här är dagens låt, som sagt. Första gången jag hörde den nyss, faktist.
(Och nej den har inte något med det aktuella känslolivet eller händelser i mitt liv att göra faktist, men vadå. Den är bra!)

Vi tar oss fram så gott vi kan
mellan dröm och verklighet
Vi blir vad vi väljer
Vi blir vår ensamhet

Inga kommentarer: