måndag, mars 16, 2009

Dagens

DAGENS
Klädsel:
Jeanstights, svart linne, vit tshirt samt min mucho attityds-fulla skinnjacka. (It makes me bad, hahaha)Fet
Smink: Mer än vanligt faktist. Men tvivlar på att det syntes.
Frisyr: Som every day; torrt slitet och PLATT.
Låt: Lilly Allen - Fuck you very much
Vill ha: Men gissa. Vad har jag trånat efter i snart hundra år utan resultat? Gaaah..
Sjuka: Förkylning. Jag satt och stönade hela svenska lektionen pga nästäppa. (Inget annat!)
Drog: Nässpray, givetvis.
Saknad: Jag vet inte, men ett normalt MSN kanske.
Köp: Kontantkort (100kr) ett päron samt en pytteliten choklad (70% dock!)
Godis: 70% chokladen..
Attityd: Glad.. tror jag. Men ganska depp nu.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Upp med hakan! under kan hända! (Inte riktigt, men något i den stilen)

Inga kommentarer: