måndag, mars 09, 2009

Dagens låt: Ulf Lundell - Stackars Jack (Pinsamt att erkänna, men jag älskar låten)
Dagens frisyr: kämpar med att få fram lockarna.
Dagens smink: Inget än så länge, men det fixar sig snart.
Dagens klädsel: Traskar just nu bara omkring i underkläder och en enorm tshirt, men det blir nog jeanstights, tshirt och skinnpajjen idag :)
Dagens händelse: Att jag ska infinna mig vid busstationen tio i fyra!
Dagens planer: Franska, Of Mice and Men samt överaskninen jag ska utsättas för.
Dagens vill ha: Godis. (Även om jag vet att jag absolut inte behöver det)
Dagens beroende: Mitt lypsyl som jag trodde att jag tappat bort <3
Dagens tråkigaste: Franskan.. usch.
Dagens köp: Jag vet inte, ingenting än så länge!
Dagens mat: Frallor till frukost, lunch får vi se och middag har jag ingen aning om.
Dagens mående: Uppsvälld, fet och ful pga alla konstgjorda ämnen som all onyttig mat innehåller, som jag ätit i helgen.

Inga kommentarer: