lördag, mars 21, 2009

Dagens låt: Millencolin - E20 Norr
Dagens frisyr: Jag har nyss vaknat så föreställ er ett fågelbo, typ.
Dagens smink: Rester från igår. Som sagt, nyvaknad.
Dagens klädsel: Pyjamas ;P Eller, en stor tröja och ett par pyjamas shorts.
Dagens händelse: När Emelie ringde vid ett inatt och skrek "Jag har varit med han ikväll och kolla film och imorron kommer han igen. Åååååå!" typ. Haha :)
Dagens planer: Någon slags motion
Dagens vill ha: Glass med choklad i ..
Dagens beroende: Ingen aning
Dagens tråkigaste: Jag vet inte, men jag har sovit så hårt inatt och drömt så fruktansvärt mycket att jag var alldeles mörbultad när jag vaknade. Och det var drygt.
Dagens köp: Inget såhär på morgonkvisten direkt.
Dagens mat: Vet ej. Frukost vore najs.
Dagens mående: Ont i nacke, rygg, huvud. Tätt i näsan samt trött. (Kröjm!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Whut!! E20 Norr!!! <3 The ballad och E20 Norr är lätt i Millencolins top 5!! Mycket härligt band!