tisdag, mars 17, 2009

DAGENS
Klädsel:
Chions, vit tunika, sjal, vita sneakers
Smink: Foundation och lite puder. That's it.
Frisyr: Som alltid annars. Fult.
Låt: Har inte hört nå musik idag alls, faktist. Men det får väl bli Coldplay - What if, bara för att det är den låten jag vaknar till på mornarna.
Vill ha: Tihi! :)
Sjuka: Sovsjuka. Jag ville ville ville inte kliva av bussen. Jag sov så gott.
Drog: Inget knark än så länge! ;)
Saknad: Jag vet inte.. Men snubben som alltid åker med bussen åkte inte idag. (haha!)
Köp: Åssit!
Godis: Oboyen jag drack till frukost kanske? (JA jag är fortfarande på den nivån när det gäller frukost. Men däremot så smakade det bara socker. Usch.)
Attityd: Nervös, spattig, irriterad och glad. Lite såhär; "Va, vadfan glor du på? Va VA?!"
Första tanken när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Mitt hår ser precis likadant ut som när jag gick och la mig. Var har ruffset tagit vägen?

Inga kommentarer: