söndag, februari 24, 2008

Photoshop-amatör

När jag vaknade imorse snöade det. Var faktist ett tag sedan det snöade såhär stora tunga snöflingor. Det är så vackert! Försökte ta lite kort med de syntes inte, var inte tillräckligt nära, tror jag. Iallafall bestämde jag mig för att nyttja den lilla tjocka stug-tv'n jag har i mitt rum nu, så jag såg en film. Det blev Edward Scissorhands, one of the best!
Johnny Depp är bra.

Sen idag blir det att vara nostalgisk med Emma och gå ut och leka i snön, haha. Vi har bestämt oss för att vara lite barnsliga minst en dag under sportlovet, precis som då man var liten. ^^

Har försökt förstå mig på Photoshop, och testat och lekt lite med effekter och sådant. (Har egentligen ingen aning om vad jag gjort) Ska se om det går att få upp resultatet här sen.

/amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Det är så man lär sig, genom att testa och leka :)

Jag vill ha snö :( Se till så att den ligger kvar när jag kommer upp, ok? ^^