söndag, februari 24, 2008

Amanda uppdaterar .

Har precis kommit hem från Revýn, är rätt så trött. Det tar på krafterna att sitta och se på teater i två timmar. Iallafall kom insikiten till mig (än en gång) att jag ska göra precis det dem gör; stå på scen och synas skitbra! Jag ska prata inför kanske fullsatt salong och spela ut. Människor kommer faktist titta på mig, se allt jag gör och lyssna på allt jag säger. Vissa gånger kommer publiken vara helt koncentrerad på mig och det jag har att säga. Uuh.

Egentligen borde jag städa mitt rum nu, men jag orkar verkligen inte. Kommer dock ångra det ikväll då jag ska lägga mig för då kommer städ-ångesten (som jag kallar den) oftast vid halv elva - elva tiden. Då kan jag huxflux börja städa som en annan galning, värsta pedanten. Jag vet inte vad ni tycker men enligt mig så är det inte normalt.

Flyg i vind!
/amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Jag är också sån. Om jag inte har gjort någonting under dan får jag världens ångest när jag ska sova och far upp och gör det o0 Eller om jag inte kan sova händer det att jag går upp och gör något helt onödigt eller ologiskt. En gång gjorde jag en vas, av en gammal loka-flaska och tidningspapper, till mina torkade rosor klockan halv tolv på natten. Det är också lite udda ;o