tisdag, februari 05, 2008

Ånej. | Once again, back again.

Åh, nu är jag sådär jävla less igen, på allt.
Allt.

Hur fan i helvets jävla helvete kommer jag klara av teaterprojektet?
Jag jobbar över varenda dag, känns det som, eftersom jag verkar vara med i varena jävla akt och scen. HUR I HELVETE ska jag klara av mina repliker?
Gud, om jag bara hade någon att dela rollen med.
Jag kommer inte ha någon fritid fram till vecka 11, typ. Hurray för det.
Uschuschusch.


*

Hade föresten första delen av NP (Nationella Prov) i svenskan idag på morgon. Gansak frät egentligen att alla andra nior i Sverige också hade det. Man var ju inte ensam, lixom.
Iallafall var jag så nervös att jag hade totalt hjärnsläpp första två frågorna som egentligen var bajslätta, samtidigt som jag mådde lite smått illa och bara ville därifrån. Jag prejade i mig min clementin och sedan var allt mycket bättre, men jag var sjukt nervös ändå.

På torsdag blir det NP 2h och 40minuter på morgonen, då ska vi skriva uppsats! hurra.
Jag ska ha med mig godis då, mycket godis.


/amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Upp med nosen, uppsatsen var inte alls farlig :)
Och det kommer att gå asbra det där teaterprojektet! När ska ni spela upp den?