tisdag, februari 26, 2008

Amanda uppdaterar .

hade TP ett par timmar idag, var helt slut efter det. Huvudvärk och ont baki näsan. Kände mig lite febrig också, men det var nog bara hypokondri. La mig i sängen och såg Sju år i Tibet samt vilade upp mig rejält. Är piggare nu, men har fortfarande huvudvärk.
Iallafall, vi var inte mycket folk på teatern idag, så vi bestämde oss för att inte träna nå mer i veckan, eftersom alla ändå inte är där ger det ingenting att spela upp scener, man lär sig inget genom att spela mot någon som i vanliga fall inte är med. Citerar Ann; "Jag tänker inte offra tid från mitt Sportlov om mina motspelare inte gör det. De är grymt orättvist!"
Håller med, håller så jävla mkt med. Om inte motspelarna kommer kan man lika gärna träna hemma. Man lär sig ungefääär lika mkt.

Har inga planer nu under sportlovet, förutom torsdag. Då ska Karin och jag på teater, sen ska vi hem till mig och se Robin Hood 'Män i trikåer' (så jävla klockren!)

övrigt: Min födelsedag (4mars) firas utan pappa, eller bröder. Dessutom tillbringar jag hela eftermiddagen på forum med teaterprojektet. Hurra!Aja, sånt får man leva med ibland.

1 kommentar:

Urban sa...

Män i trikåer har jag sett! Den är helt underbar! <3

Och grattis i förskott! :D