onsdag, februari 27, 2008

Early in the morning .

Imorgon klockan åtta ska jag klippa mig. Klockan åtta alltså. På morgonen. På lovet. Jag ger helt enkelt bort en sovmorgon för mitt hår. Såhär i efterhand börjar valet kännas lite vemodigt.. Men jag hinner inte nästa vecka, och åtta var enda tiden i veckan. Bara att bita i det sura äpplet! Nåja, behöver ju inte gå upp så rysligt tidigt ändå, eftersom jag inte ska fixa håret ;) Bara att stiga upp och fara iväg. Blir kanske lat och köper något på konsum till frukost. Typ.. nötter ? ;)

Följde med mamma och skjutsa in pappa till Arlanda idag, han skulle till Sthlm. På vägen hem körde vi till Piteå för att hämta ut mammas nya glasögon (eftersom jag lyckades krascha hennes under handbromsen för ett par veckor sedan..) Vi åt middag i Småstaden på Café rödalyktan. Åt en Club Sandwich. Man fick chips till den. Och sallad. Jag åt chipsen, skippade salladen. Ojojoj.

--

Har äntligen fått tillbaka stordatorn nu, och nu lever den verkligen upp till sitt namn! Inte nog med att allt virus och allt annat (musik....) är borta, snubbarna på IT-byn har förstorat alla ikoner och skit, dvs allting är större. Texten jag skriver nu är flera ggr större, alla ikoner på hela internetsidan är större.
Och det är irriterande ><

/amanda

Inga kommentarer: