tisdag, april 14, 2009

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Jag vet inte, you tell me!
Nej men, kanske att jag är tystlåten och .. smörig.

När är du lycklig?
När alla problem är borta, när jag är rik och kär och ..
ja, ni ser. Jag har för höga (ytliga) förhoppningar på livet för att någonsin kunna bli lycklig.

Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville bli konstnär och fotbollsproffs. Haha.
Sen har jag väl velat bli inredningsarkitekt också.

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Jeeez, jag vet inte. Men den gången jag föll från båten ner i vattnet i stugan.
Jävligt obehagligt då man inte kunde simma.

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
Det var nog.. kanske på min fasters 50års dag när vi trodde att farmor fick en hjärtinfarkt.

Vilken är din värsta skräck?
Ensamhet.

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
När jag köpte en deo för 135 jävla spänn!

Hur vill du helst transportera dig?
Buss kanske, lagomt miljövänligt och så.

Vad är det närmaste döden du kommit?
Kanske när jag satte i halsen då jag var liten. Pfft.

Vilken är din största last?
Sockerberoende.

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Kommer faktist inte ihåg.

Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Jag tror att den enda kända människa jag talt med är Ludmilla Enkvist (eller vad hon nu hette). Men jag vet inte om jag snackade med henne, fast jag fick dock hennes autograf.

Vad smugglade du in i landet senast?
Chips med smak av räkcoctail och choklad.

Har du nån gång blivit förföljd?
Inte vad jag vet.

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Hm, ingen aning faktist.

Vad skäms du mest för hos dig själv?
Att jag är så motsägelsefull och har så svårt att veta vem jag är.
Jag vill vara en sån som har båda fötterna på jorden!
Sen att jag är så allvarsam av mig, lugn och tråkig. Usch!

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag är så pedagogisk (Emma, hrm, hrm)
Och.. att jag är en sån mes.