söndag, april 19, 2009

När jag vaknade skakade jag för att jag var rädd.
Drömmen jag drömde var sjuk, nästan liiite för detaljerad.

Iallafall var jag och någon mer påväg hem till mig, och vi gick över bron som går över Korsträskbäcken. Iallafall så gick där också ett gäng med tre jävligt stora snubbar (iklädda militärbyxor och skinnvästar) typ, skinheads. En av dem var enooorm och när vi skulle gå förbi dom sträckte den enorma snubben fram handen, som för att hälsa. Detta vågade inte jag, så jag tryckte mig mot staketet på bron (som nu var en hängbro) kröp ihop i fosterställning och ylade "nej nej nej" varpå snubben blev förbannad och puttade ner mig i bäcken (som nu blivit en fors).
Sedan befann jag mig plötsligt på mitt rum, livrädd och helt slut, men glad - jag trodde att dessa hemska människor hade stuckit sin kos. Så jag sprang, från mitt rum, genom köket in i hallen med riktning mot mamma och pappas sovrum, samtidigt som jag sjöng för mig själv "dom är inte kvaaaaar!" men så stannade jag tvärt då jag insåg att två av snubbarna var kvar, de hade bara gömt sig (varför?) i mammas och pappas sovrum. Så jag stannade tvärt. Livrädd, ty de båda snubbarna (den enorma och en annan) hade nämligen varsitt maskingevär vid sin sida.
Jag trodde att jag skulle dö, men den store snubben sköt sin kompis istället för mig, där han låg vid byrån i rummet.
Det var vidrigt ty jag såg hur hans kropp studsade upp och ner av kraften från skotten, och hur hans vita tshirt spräcktes där kulorna gick in. Han dog. (duuh) och jag var lättad över att jag inte blev skjuten. Men så vände sig den stora snubben om och sköt mig tre gånger i magen, och jag dog.

SLUT.

2 kommentarer:

Elena sa...

Jisses kvinna! XD Hahahaha. Sitter fortfarande och garvar.

emma sa...

MEN HUVVA