lördag, april 11, 2009

Lovar du att vara ärlig? Antar det.
Du heter: Amanda Nyberg
Smeknamn: Har dessvärre inget
Beroende av: Socker. Och pinsamt nog bloggen. Haha.
Vem behöver du mest just nu: Vem? Jag vet inte. Ingen alls. Jag är alltid nöjd i fjällen. Haha.
Vad tror folk om dig? Att jag är tråkig och rädd.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag imponerar inte på folk.. men kanske, "jag går IB!" hahahaha.
Hur imponerar man på dig? Genom att visa ömjukhet, vara social även om jag är blyg samt respektera mig för den jag är och inte ta mig förgivet.
Brukar du skratta för dig själv? Ibland. Men sällan högljutt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ingen aning. Har ingen telefon för tillfället.
Var bor du? Älvsbyn.
Trivs du där: Nej, inte på nåt jävla sätt.
Äger du några converse: Jepp, två par. Ett som jag använder.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Inget just nu. Som sagt.
Är du allergisk mot något: Laktos.
Nästa mål i ditt liv: Gå ut IB. Flytta till England.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?!
Vem ringde du senast? Minns inte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Farmour .. glad påsk samt pratade på vad hon hade gjort idag,
Antal timmar sömn inatt: Vet inte. Nog iallafall.
Sov du ensam: Nej, Clemens min IKEA-kamel (fått av EÅ) sov med mig.
Brukar du komma i tid: Ha..ha. Beror på vem man frågar. På skolan osv; Ja. Till kompisar; i princip aldrig.
När mår du bra: När jag är i Arjeplog. haha. Fast då är man alltid aningen aningen uttråkad.
När blev du fotad senast: Idag tror jag nog.
Hur känner du dig nu: Mätt och uppsvullen.
Vanligaste färg på dina kläder: Det går i perioder.
Vad tycker du om fötter: Att dom är ack så fula men nödvändiga om man vill gå.
Vad saknar du: Skolan.. litegrann.
Hade du en bra kväll igår: Helt okej, j :)
Favorit dryck på morgonen: Juice!
Rakar du benen: Ofc.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tio.
Är du blyg? Blygheten personifierad.
Sysslar du med någon idrott: Om bloggande samt soffpotatisande räknas. Annars; nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev. Mer personligt så :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No comments!
Har du spytt offentligt: Jepp. Senast var väl i ettan/tvåan då jag spydde på skolgården. Hähäh.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissa ståendes.
Är du nöjd med ditt liv: Nej. Jag är människa och aldrig nöjd. Tsss.
Är du bortskämd: Beror på vilka glasögon du har på mig. Vissa säger nog ja, andra nej.
Vad gör du i morgon: Åker carwing/bräda i Galtis :)
Vad är det värsta du vet? Falskhet. När folk ljuger. När man inte har respekt och tar andra för givet. Ytlighet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Under en 50-lapp iallafall.
Vad behöver du just nu? Mjölkpiller.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Johnny Depp. Han är svinrik och svinkänd men spenderar mer tid till familjen än röda mattan. Wunderbart. Och Bradgelina, för att dem donerar till välgörenhet samt adopterar. Många andar under samma förutsättningar gör knappt nån slags liknande sak.
Vad längtar du till? Sängen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Mest Gliss.
Vad är det finaste du fått? Jag vet inte.. men livet, antar jag. Även om jag inte brukar "gåvan" på bästa möjliga sätt.
En speciell dag du minns:
Om fem månader:
Har jag börjat på riktiga IB. Jeeez.
Du samlar på: Pyjamaser. Hahaha. (Vad heter pyjamas i plural?)
Gröna eller röda äppeln: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma, mamman eller pappan.
Gillar du golf: Med rätt sällskap så, kanske.
Vilken tid gick du upp idag: Halv nio.
Har du sovit i din egna säng inatt: Nepp.
Har du strumpor på dig nu: Ja, zebrarandiga myssockar. Mmm! :)
Vad ska du göra ikväll: Jag ska gå och lägga mig efter detta.
Är det okej att gråta: JA.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nope!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Donera, spara, använda.
Bär du glasögon eller linser: Jep. Glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknat. Men, vid tio ungefär.
Har du piercing: I öronen: ja.
Vill du gifta dig: Inte målet i mitt liv (anser att man kan ge varrandra evig kärlek utan att gifta sig, men visst, det är inget jag tänker undvika)
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej. Inte för förtjust i värme. Badar då hellre.
Är du bra på att laga mat: Ingen mästerkock men heller inte amatör.
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte vig alls. Korta fotbollsspelar ben!
Vad dricker du helst när du är törstig:Vatten eller juice.
Vilken är din favoritglass: Hm.. 88:an är god.
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte..
Tycker du om sushi: NEJ!
Vad äter du helst när du ser på film: Snacks av något slag.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jepp
Har du tandläkarskräck: inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon.
Vilken ögonfärg har du: run-grön-grå-blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: ja :(
Röker du: Nixpixpäronpung.
Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan.
Senaste låt du hörde: Vet ej. (inte mkt musik här)
Vad gör du på helgerna: Olika! Pluggar, umgås med friendidos m.m m.m

2 kommentarer:

Longcat sa...

Men hallååååå

Smeknamn.... HITLER så klart!

Anonym sa...

Smeknamn: Har dessvärre inget nähä här skiter vi i määndy, gluffis och alla andra fina namn ja har kommit på :(