fredag, april 17, 2009

Meningslösa Måndag

Förjävla dryg fredagkväll. Förhatlig fredagkväll, förfärlig fredagkväll..
Ajja, listan kan göras lång. Jag ska sluta klaga, har inte direkt varit så taggad på att göra något denna fredagkväll. För den som inte fattar så har min fredagkväll spenderats framför datorn som alla andra kvällar i veckan. Lovet är snart slut och det är ack så sorgligt, jag är inte alls pepp på att gå tillbaka till skolan. (Mest kanske för att det innebär få veckor kvar till sommarlov vilket ger mig persatations/tids-ångest. Gaaaaaah)
Trots att jag var i stan senast igår har jag behov att inhandla nya kläder (då jag rensat ur garderoben) men är man pank så är man.

Okej, fult dåligt ointressant negtivt inlägg men jag orkar inte bry mig. Jag går och läggar mig istället.


Godnatt.
Missbrukade ordet Fredagkväll en aning. Jeez.

Inga kommentarer: