lördag, april 18, 2009

..Och vissa människor gör mig så fruktansvärt förbannad då de helt enkelt inte vet hur man ska bete sig i simpla tillfällen då inte allt går i lås. Det slutar oftast med en riktig jävla sinnes-förstörare och man är inte lika munter som man var förut. Och det jävligaste av allt är att jag ständigt utsätts för sådant här och jag kan aldrig någonsin ge igen eftersom jag är alldeles för mogen för att ödsla energi på något sådant.
Men gissa vad; jag är så less på att alltid vara den förnuftiga och lugna, den som förstår och analyser dessa beteenden. Jag orkar inte längre ta allt med en klackspark, för jag skiter fullständigt i om det är personen med sån personlighet som kommer få lida i slutändan, för just nu lider jag av detta och det får jag ständigt göra. Tanken att denne kommer få skylla sig själv senare tillfredsställer inte den irritation som uppstår inom mig.
Snälla snälla snälla, MOGNA EN ANING? Okej. Jag pallar inte.

Inga kommentarer: