måndag, oktober 06, 2008

M-m-måndag.

Matte är ett fenomen som jag inte riktigt begriper mig på.
Ibland funderar jag på om jag har Dyscalculi. Typ mostatsen till Dyslexi.
Men jag har tydligen inte det. De är bara de att jag är lite långsammare än alla andra smarta matte-jävlar.
Nu har jag iallafall lärt mig hur man gör tabeller och grafer till en funktion. Jag kan lite om input och output och dependent och independent variable.
Så stolt jag är!
Dessutom hinner jag nog göra 2-8 idag och 3-1 i veckan. Tjoho, dagens mål Här kommer jag!

Imorse satt jag (as usual) på sovmorgonen och gjorde lite läxor. Renskrev fortsättnings novellen som vi skulle lämna in idag. Och eftersom vi IB:are är så jävla internationella har vi engelska tangentbord utan ÅÄÖ. Så jag fick sitta och klistra in vartenda en av dessa bokstäver i novellen. Det tog sin tid vill jag säga!
Men jag blev klar och de var la de viktiga.
Hoppas Helena är nöjd med mitt dragiska slut på "Vedergällningen" (Han sköt huvudet av sig)

Wellwell cykelställ, nu ska jag nog göra matte.

Adios amigos!

Inga kommentarer: