fredag, oktober 17, 2008

Det är fredag idag!

Hemma. Och idag är det fredag. Fyfarao vad underbart.

Efter skolan for jag till badhuset där jag och Julia tränade i en timme på nautilus! Satan vad kul det var, vill bara dit igen och igen och igen. Som sagt, nya mottot är; Nu ska degklumpen bort!
Synd bara att mitt program inte har så mycket fokus på just magmusklerna. Men de är lungt, de löser sig iallafall. Tjoho.

Imorse när jag vaknade trodde jag glad i hågen att det var sista fredagen innan lovet, och att moster skulle komma med Smilla imorgon. Men så var inte fallet, och då blidde jag lite depp. Utöver det har det dock varit en kanonfredag. Tjoho.

Mattprov idag och självklart lyckades jag överanalysera och tjorva till allting. Och så måste jag vänta två hela dar innan jag får reda på resultatet. Huuurv!

Nu ska jag skriva klart engelskan och skicka in den till Marie. Förhoppningsvis lite B&J senare :D

Puss och kram

Inga kommentarer: