fredag, oktober 31, 2008

5 guldstjärnor

Underbart. Förfärligt förskräckligt sanslöst utomordentligt underbart. Fenomenalt, uberbra.
Ja, alla positiva ord jag kan komma på egentligen. Stormen var de bästa i höst! Självklart hade jag förhoppningar, javisst. Men att det skulle vara nåt såhär storslaget hade jag ingen aning om. Skulle kunna se den tjugo gånger till! Trodde först att det var en musikal, sedan något cirkus-liknande.. men jag vet inte riktigt hur man ska förklara det. Dans, teater och akrobatik i ett, helt enkelt. Hur som helst var det enastående och jag började faktist lipa för att det var så sjukt jävla bra.

Visserligen tjorvade lite med buffén efteråt, men det hela löste sig och även om vi hade lite tid över kan man alltid sysselsätta sig med att spela airhockey i barnhörnan. Spela in Karin då hon leker med dinosaurier eller lära ut hur man kamouflerar sig med hjälp av buspatrullen!

TACK för en underbar kväll Karin. Som jag sagt hela kvällen; Det var underbart och jag är så glad att jag fick följa med.

Inga kommentarer: