måndag, oktober 13, 2008

Don't look back I won't follow

fyrahundranittiotredje inlägget. Tjoho lix.

Satt och renskrev fysiken och hade precis skrivit klart en hel sida när dator-fitt-helvetet bara la av. Och klart som fan gick den inte att starta heller. Fick psykbryt eftersom jag varit utomordentligt duktig och glömt att spara arbetet, och bara hade en mening kvar innan jag skulle bli klar.
Iallafall, mamma la datorn i en ytterst ovanlig ställning så den skulle få kyla av lite. (Var var as hell) och sedan, efter sisådär 30 minuter (hann precis måla om naglarna) var den redo att användas igen. Och vad upptäcker jag när jag startar datorhelvetet om inte att den på nåt vist "nöd-sparat" det dokument jag precis skrivit! Tjoho!
Nu blev jag glad :)

Imorgon blir det nya koftan och tights - scrue de fula fickorna !

1 kommentar:

Urban sa...

Vilken tur! Hade det hänt mig så hade jag fått skriva om allt, haha.