måndag, oktober 27, 2008

musikal-nörd

Alltså fyfan vilket lejt släkte man har. humor humor humor..

Slipper som sagt att ta Smilla på morgonpromenad imorrn, så jag får sova ut. Härligt! Hade därför tänkt spendera kvällen med att ligga i sängen och se på 2½men, My name is Earl, m.m
Myskväll! Hoppas Smilledill gör mig sällskap (:
Hon är så sjukt underbar den hunden, gudars vad jag kommer sakna henne!

På fredag ska BusKarin och jag och se "Stormen - vissa sagor borde inte berättas" på Pite Havsbad. Yeye! Fyfasen vad sköjj. Tur att man har någon som är lika musikal-fan som jag. (Fantomen på Operan. Typ lots of love på den) Så, som Karin sa; Nu gäller det att se smart och softisikerad ut!
http://www.stormenshow.se/ - det är tillochmed världspremiären vi ska på. Woosh.

Hm, ska nog och ge djuren mat. Sen i säng.
TvTvTv!

Inga kommentarer: