torsdag, oktober 16, 2008

My thursdays is cursed !!

Mina torsdagar is cursed, jag lovar. Fukk för torsdagar!
Morgonen börjar med matte i 90minuter. TJOHO!
Sedan psykologi (som för övrigt är ljuspunkten på dan, fysatan vad kul det är !) Sedan Lunch, sen fysik (!!!@#%!) och sedan franska.
Bläblä. Fyfarao för torsdagar.

Nåväl, idag har faktist varit en helt chill torsdag; matten var ganska easy eftersom det är prov imorgon, och jag knogade mest på med sådant jag inte riktigt förstår (vilket motsvarar typ allt) Psykologin var kul den med, glad nyhet är att vi inte har prov nästa vecka! Istället en ganska lätt inlämningsuppgift som blir kul att göra. Sen var det lunch, - leverbiff eller ravioli. Dum som jag var valde jag ravioli. Borde tatt biffisar istället. (men det hör egentligen inte hit, I guess..) Sen så var det då fysik, huh veochfasa! Men eftersom Elena och jag jobbar med svarta hål (Blak hoes, hahaha) var det chill de med, vi gjorde en planch i blått och svart. Mucho vackert.
Sen Franska, och det fascinerar mig hur franskagruppen ständigt växer och minskar - hela tiden! Jag tror inte vi har haft en enda lektion med samma personer, det försvinner och tillkommer hela tiden. Idag var vi bara fyra vilket var chill, hoppas det fortsätter så.

Jaja, nu till poängen varför mina torsdagar alltid lyckas bli förjävliga:
2 torsdagar har jag missat bussen.
Idag glömde jag nyckeln i skåpet, alternativt har jag tappat den. (fanfanfan) hade både skåpnyckel, husnyckel och moppe-nyckel på den.
Snälla rara gud låt den hänga kvar i skåpet! ( inte så bra om moppenyckeln försvinner då moppen ska säljas snart... hrm)

Well, insåg som sagt att jag var utelåst då jag kom hem, så jag fick gott cykla vidare till mormor för extra nyckel. Blidde dock kvar där eftersom hon precis gjort en fläskpannaka och ville att jag skulle stanna och äta.
Muppigt inlägg det här, men nu ska jag cykla hemåt.

What does a black hoe look like?
What does a black hoe consist of?

(hahaha)

1 kommentar:

Urban sa...

Tack så mkt :) Och duktig dig som kommenterar, jag blev glad! Fast du behöver inte känna dig tvingad att kommentera bara för det :)

Och nu gör jag som alla mina bloggkompisar och svarar på din kommentar i den blogg istället för i min. Lite onödigt rörigt blir det egentligen. Fortsätter nog som jag brukar i fortsättningen och svarar i egna blogginlägget. Bara så du vet :P

Hinner inte riktigt läsa din blogg just nu, pluggar biologi ^^

Lite skum kommentar idag..