torsdag, oktober 09, 2008

Good

Föresten missade jag bussen hem idag. Klockan i franska-klassrummet går (som alla andra jävla klockor på Björknäs) förfärligt fel. Så när klockan var halv fyra och vi slutade, var den egentligen tjugo i, och då hade kära 21:an gått. Så jag fick vänta till 16:40 bussen istället.
Jag var rysligt hungrig kan jag säga er, och trött, och stressad. Så jag ringde min snälle faur och bad honom föra över lite pengar till mitt bankkort så jag skulle få i mig lite middag. Detta gjorde min snälla far, men när jag väl skulle ta ut pengarna så fungerade det inte. I 30 jävla minuter sprang jag runt på medborgarplatsen och försökte ta ut pengar ur alla möjliga bankautomater, men ingen funkade. (Jävla Boden, har inte handelsbanken! MORR) Dock löste sig det hela då jag chansade och betalade på hemköp med kortet, och då gick det. (Så i bussen satt jag och smaskade på en smaskig köttbulls-baguette. Mmmm)

Påväg mot en toalett mötte jag en irriterande cyklist som ytterst odiskret stirrade på mig. Trött och hungrig som jag var, blev jag jävligt irriterad. När jag sedan granskade mig i spegeln på toaletten insåg jag att snubben haft all rätt till att stirra; Jag hade nämligen en stor fet svart fläck på sidan av höger mungipa. Förmodligen kommer svärtan från mitt suddet på pennan jag hade under franska lektionen.
O hujeda mig så pinit.

1 kommentar:

Anonym sa...

ASSÅ AMANDA JA DÖR AV SKRATT! de tog typ 10 min att läsa den här saken för ja skattade så jävla mycke!!! hru mår du? du värkar lite stressad? pusspuss