onsdag, oktober 01, 2008

Shopp-shopp-shopping!

Igår var jag hemma från skolan. För att vila. För att min kropp har gått 150knyck de senaste 5 veckorna. (Säger mamsen iallafall) Sedan var mamma och jag och pratade med Anita. Jag måste sluta stressa. Jag måste låta mig själv leva och ha kul ibland också, sa hon. Skolan är mycket, men inte allt. Och första året på IB är förberedande. Jag måste inte kunna allt på en gång, första året är till för att vi ska lära oss, inte för att vi ska kunna. (citerar Anita)
Så jag måste sluta stressa. Och jag jobbar på det. (Jo, det gör jag. Annars skulle jag inte sitta här och strunta i psykologin)
Efter samtalet med Anita gick mamsen och jag in på Åhléns där mamma skulle köpa en sjal. Men hips vips blev det mer än så. Jag hittade en kjol, en skjort-liknande sak, en lång kofta (ÄNTLIGEN!) en grå kofta och ett nacklack. (rosa nagellack. Jag ska sluta bita på naglarna)

Let me give you some pictures.

Jag vet att jag ser biiiig ut på en del bilder men jaja. Och en liten notis till: Meningen är att jag ska ha tights/strumpebyxor till klänningen och kjolen. Jag skulle aldrig visa mig utan sånna bland folk.

Iallafullafall råkade hela studiebidraget gå åt.. SVOSCH sa det bara. Och jag som hade tänkt köpa en ipod/mp3 att nyttja under bussfärderna fram och tbx från skolan. DOCK hittade jag 120spänn i en jeansficka, så dem sparas till den kommande mp3n/ipoden. Yaya ^^

Adios amigos!

Inga kommentarer: