måndag, september 29, 2008

Gott och blandat

PanikÅngestAttack. Jaha. Nu vet man hur det känns.


---

Jag har försökt länge. Men ett beroende är ett beroende. Det är svårt.
(Alla som varit med om sådant vet) Jag har börjat flera gånger, och varit

duktig och varit "ren" ett tag. Men så, snabbt som attans trillar man tillbaka
till träsket igen.
Elena erbjöd mig sin hjälp, jag ska få ett "hjälpmedel" nån dag av henne.
(Hon har suttit i samma träsk som jag, förstår ni)
Förhoppningsvis hjälper det, och jag blir fri från mitt tvångsbeteende.
Ja, jag är en nagelbitare.


Föresten sägs det att studiebidraget kommer idag. Tjoho!

1 kommentar:

Urban sa...

Nagellack är bra för sånt ^^ Jag ahr alltid nagellack nuförtiden, så jag biter inte någe mer, men så fort nagellacket är borta så kan det hända att jag sätter mig och gnager. Fast så ska man ju inte ha nagellack riktigt hela tiden, det torkar ut nageln eller nåt sånt.