tisdag, september 09, 2008

tisdag morgon

Idag har man sovmorgon till 12.20, och turligt nog går det en senare buss kl. 9.30, så jag slapp ta 7bussen imorse :)
Väldigt skönt med sovmorgon. Men då man vänt på dygnet så pass som jag gjort nuförtiden (lägger mig vid 9-10, vaknar halv sex) räknas en sovmorgon till klockan sju. - Jag vaknade och var väldigt pigg och utvilad, faktist.
Det enda som gär mig någorlunda trött och hängig är den här jävla förkylningen som dyker upp så fort det blir höst och bakterierna börjar hoppa omkring på skolan.

Nu ska jag göra det sista som behöver göras innan jag ger mig av.

Hejsvejs
/Amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Har du också åkt på en förkylning? Jag med. Fast det berodde nog på regnet och blåsten på Hamburgö, haha.
Men visst är det härligt med sovmorgon?