torsdag, september 25, 2008

Nanana

Det är så mycket fina färger ute som jag vill fota, men min bajskamera vill inte lika mycket som jag. Och nu är inspirationen borta.

Eftersom jag var duktig och inte gjorde engelskan idag så måste jag ta itu med den ikväll. Både vykort och dagboksinlägg ska skrivas. Men men, vad gör det. Elena och jag hade iallafall meningsfulla konversationer om potatisbullar och köttbullar. Lala ^^

Jag tror vi piggar upp med en liten historia:
Syster Catherine frågar alla fjärdeklassare i den katolska

skolan vad de ville bli när de växer upp.
Lilla Sheila säger:- När jag blir stor vill jag bli prostituerad!
Syster Catherines ögon blir stora som golfbollar
och hon ryter:- Vad i ¤"?#?% var det du sa?
- Prostituerad, upprepar Sheila.
Syster Catherine suckar av lättnad och säger:- Jag tyckte du sa protestant!

Flyg i vind!
/amanda

Inga kommentarer: