torsdag, september 11, 2008

Onsdag

Idag slutade jag halv två, härligt härligt :)
Men flexibel som man är hade jag inte tanke på att det gick en buss 13.40, så jag var ambitiös och väntade till 14.10 isället. Men vad gör det. Hemma 20 minuter tidigar. tjohotjoho.

Har gjort klart alla onsdagens läxor. - Det stämmer, numer har jag skolarbete varje kväll. Och jag planerar och skriver i kalendern vad jag ska göra och när jag ska göra det.
Ambitiöst, än en gång.

Föresten kommer klassen utökas med en person till. En tjej, från Luleå, Viktoria hette hon. Och det blir ju finemang, vi är ju inte så många :)

Nu ska jag antingen baka något gott, eller hitta på nåt annat vettigt.


Phil Collins - You'll be in my heart
Come stop your crying
it will be alright,
just take my hand hold it tight.
I will protect you

from all around you.
I will be here dont you cry.

For one so small,

you seem so strong.
My arms will hold you,
keep you safe and warm.
This bond between us cant be broken,

I will be here dont you cry.

Cause youll be in my heart
yes youll be in my heart
From this day on
now and forever more.
Youll be in my heart

no matter what they say
youll be here in my heart, always.

- Hur kan man skriva något så vackert?

2 kommentarer:

Urban sa...

Kalendrar är bra! Jag är lite halvt beroende av min.

Phill Collins är så underbar! Jag älskar hans röst!

HerrKantarell sa...

Jaa, kalendern <33

Hihi, jag minns för nåt år sedan, när jag nämnde Phil Collins och du sa att du inte gillade han så mycket ;)
Men det är bra, man ska kunna ändra uppfattning och vara öppen för nya saker! (Y)