onsdag, september 24, 2008

Potatisbullar

Känner mig glad idag.
Tralala!


Sofia och jag pratade lite igår om matte och fysik. Självklart kom vi också in på kemi, och jag sa stolt "Men än så länge är kemin inte så svår". Och nu har jag fått svälja mina ord för fyfan vad svårt det var idag, och jag känner mig helt jävla blåst. Åt helvete med periodiska systemet.
Sitter där och fattar ingenting medans alla andra sitter böjda över sina papper och skriver för brinnande livet.
Jag tar det en gång till: Åt helvete med periodiska systemet.

Iallafall så fick jag lite foto-inspiration idag och var påväg ut för att ta lite pix, och självklart är då batteriet slut i kameran. Skill skill.

Potatisbullar!

/Amanda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Potatisbullar for ever. Jag vill ha han! <3 Tuff blogg du har Mandy.

Urban sa...

Haha, vad läser ni om i kemin nu? Tro mig, det blir inte kul i kemi B, ska du läsa det förresten? Jag ahr ingen koll på hur mcyket NO-ämnen andra linjer läser, bara att vi läser mycket.