torsdag, september 25, 2008

Lemon tree

Föresten har jag upptäckt nåt som är skrutt med min blogg. Och det är att det tar ett dygn för mina inlägg att publiceras. Så bli inte skraj om det står att jag skrivit den 24 trots att det är den 25, jag gör bara så för att få upp inläggen at once.


Idag var potatisbullar lite deprimerande, men förhoppningsvis får vi se potatisbullar gå med huvudet sänkt och med tårar i ögonen, så Elena får rycka in med en axel att gråta mot.

Missade bussen idag. Hurrey vad skillat. Gick till Åhléns och köpte en tshirt och en tröja att ha över, (låter knäppt, yes I know) bild kommer senare.

Och visst fan har jag varit pank, -tills idag. För idag kom det in 400kr på mitt bankkonto, men dem spenderade jag upp på tröjan. Fast det var inte alls planerat. Jag visste inte ens att pengarna skulle komma idag.
Det var ett sånt där impulsköp, nivet. (A damn good one, though)

Nu ska jag skriva ut min anglai (höhö) innan datorn dör av batteri-brist.

ShooShoo
/Amanda

Inga kommentarer: