onsdag, december 01, 2010

Ack och ve, tröttheten! (Men efter tidigare erfarenheter vet vi ju att kaffe är svaret). Ska äta lite och sedan dricka kaffe och sedan skriva klart introduktionen på psykologin. Typ.
Imorgon har jag klipptid innan bussen går (sovmorgon) vilket är grejt. Slipper se ut som ett fån på fredag då!! :)

Och föresten, när jag bläddrade omkring på de ungefär 100 (överdriven siffra ja) vintagebloggarna jag läser jämt och ständigt hittade jag någon sorts blogglista. Man ska skriva ett inlägg om ett specifikt ämne varje dag, och eftersom jag ändå inte har något liv tänkte jag fullfölja detta. Hohoho. Äntligen har mitt liv fått mening och innehåll! Jag tänkte börja idag då det ändå är den första December. Är ju perfans perfekt.

Dag 1 – Presentera dig själv.
Dag 2 - Varför började du blogga?
Dag 3 - Meningen med mitt bloggnamn.
Dag 4 – Ett foto på en plats du varit på.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta dig själv.
Dag 7 – Ett ögonblick.
Dag 8 – Mina syskon.
Dag 9 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna.
Dag 10 – En dålig vana du har.
Dag 11 – I din handväska hittar man.
Dag 12 – Min bästa vän.
Dag 13 – Min favoritplats
Dag 14 – Det här åt jag igår.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Låtar du kan lyssna på hundra gånger om
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Min tro.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Detta får mig att gråta.
Dag 23 – Det här upprör mig.
Dag 24 – Detta får mig att må bättre.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Detta ångrar jag.
Dag 30 – Vad jag hade på mig idag.
Dag 31 - Planer/drömmar/mål du har.

Inga kommentarer: