onsdag, december 01, 2010

1/12 - Presetera dig själv

Det här känns ju lite onödigt då jag antar att alla som läser ändå känner mig. Men men, let's do it.

Men. Hur börjar man på en presentation egentligen? "hej hej Amanda var namnet!" eller "Amanda Nyberg, 18 år, Älvsbyn". Liksom. Ni känner ju mig. Ni vet att jag heter Amanda, är 18 år och bor i en liten sketen kommun vid namn Älvsbyn. Att jag pluggar ungefär nästan typ dygnet runt, åker buss 2 timmar per dag, gillar böcker, kameror och lider av kaninmani. Att jag älskar mat och aldrig kommer kunna äta i lagom mängder, att skolans kycklingmackor är min största lass och allra mest så älskar jag Lars Winnerbäck. Att jag lyssnar på gubbmusik i övrigt och är ganska blyg.

Ja. Det är väl jag ändå. Eller en del av mig åtminstone.

Inga kommentarer: