tisdag, oktober 07, 2008

tisdag

Jag vet att jag skulle bli nyttig, men kokostoppar är bland det godaste som finns. Mmmm..

Egentligen skulle Emma och jag och bada idag, men så upptäckte vi att våra tider krockade så det bidde inget. Och det var synd :(
Jävla fukking bajsmatte som ställer till det. GR!

Sen har ja kollat lite snabbt på flygplanstider+priser till göteborg på jullovet, och om jag snålar som fan fram till jul har jag nog råd! :D Tjoho!
[De små söta kissarna, här kommer jag..omichbi]

Övrigt då? Jo min underbara översnälla och älskade mamma ska betala halva min klippning, vilket även leder till att jag har råd att åka till Gbg. Puss på henne:

Nu ska jag göra matte.
Ber om ursäkt för styckeindelningnen!

3 kommentarer:

Urban sa...

Gaah, vad roligt det ska bli! Katterna längtar efter dig ^^

HerrKantarell sa...

jaaa, de blir skitskojj!
Fantomen på operan då elr?

Urban sa...

Jaaa! Har du den? För jag har den inte, tror jag..