onsdag, oktober 01, 2008

Min inspiration har rymt!

Min inspiration har försvunnit!
- Och det gäller både fotograferings inspirationen och skriv inspirationen.
Ni kan ju hojta om ni ser den. Jag hoppas den kommer tebax snart...



Sen måste man väl inse att det finns alltid någon som är bättre.

Min inspiration har rymt,
både foto och författar lusten!
Min inspiration har rymt,

jag vill att någon hittar upp den!

Har någon sett min inspiration,

jag saknar den och vill ha tillbax den nu!

Melodi: Vår julskinka har rymt

1 kommentar:

Urban sa...

Haha, ska vi bilda klubb? Det känns som om all min inspiration har försvunnit den med. Kan inte ens sitta och kladda på ett papper längre, det blir liksom ingenting.
Men jag får liksom lite inspirationskickar ibland, nån mening som fastnar i huvudet. Om du får sånt så skriv ner det, men en gång, annars glömmer man, och har man bara en mening så kan man få fram nåt ur det.
Lycka till med sökandet!
(Det kan nog dröja liten innan brevet, haft full tupp och ska iväg till helgen, men det kommer :)

Oj, den kommentaren blev lång.