torsdag, oktober 14, 2010

Snö

När jag vaknade imorse:

Annars så får ni lite fler bilder på mitt nya hår. Den undre bilden visar hur långt mitt hår är nu. Inte så långt, alltså. Frisören tog bara det nödvändigaste (de nötta topparna). Resultatet säger en hel del om hur nötta toppar jag hade. Huvva.
Och sen pendlar jag lite mellan att kanske gilla det och kanske avsky det. Jag älskar luggen, verkligen, men jag skulle kanske ha låtit det stanna där? Färgade håret hemma och var inte beredd på att det skulle bli så mörkt. Ser lite ut som en medelålders kvinna som jobbar på dagis.. eller nåt. Jag vet inte. Kanske trivs jag när jag vänjer mig!

Puss.

2 kommentarer:

Marika sa...

Det blev ju jättefint! Jag tyckte att färgen var fin också, men det gäller ju att trivas med det själv!

Sofia sa...

1. SNÖ?! Wth?
2. Håret ser superfint ut! Hur fin lugg som helst!