måndag, oktober 11, 2010

Jag tror inte att jag med ord kan förklara hur jävla dåligt jag har i ryggen just nu. Värst är att ingenting hjälper, varken gymmet, promenaderna med stavarna, massage, värktabletter eller utknäckning av diverse hakningar. Det känns ungefär som att jag har en stålplatta under högra skulderbladet som inte går att rubba, och som skickar elektriska signaler ut i armbågen, ty det värker så; ändå ut i armbågen.
Värst av allt är det när jag skriver för hand (vilket jag gör flera timmar per dag) samt sitter vid datorn (även det görs flera timmar per dag). Blir en lite jobbig situatuion då jag har en psychology essä (kind of) att skicka in ikväll som måste renskrivas. Suck.

Tar två värktabletter och går och lägger mig en stund.

Adjö

1 kommentar:

Bella sa...

här har du lösenordet och användarnamnet! vad kul att du vill fortsätta läsa :-) tråkigt med lösenord, tyvär!

användarnamn: isabell
lösenord: bellablogg