fredag, oktober 22, 2010

Fredag

Jag ska tända lite ljus, äta lite middag och sedan plugga lite. Plugga på en fredagskväll. Fredagskvällarna brukar vara mina enda helt lediga kvällar. Ingenting planerat, inga måsten. Bara tvn, en godispåse och så kanske lite redigering av diverse bilder. Sådär lugnt och skönt som det ska vara när man ska ladda upp inför en helg full av plugg och måsten.
Men ikväll blir det bokanalys för fulla muggar. Jobbigt. Bokanalyser är visserligen det lättaste jag har framför mig (därav valet att göra det ikväll) men jag har ingen analysförmåga whatsoever. Den verkar icke existera för tillfället.

Ska ta tag i det och få det klart så jag kan gå och dö i soffan sedan.

Ajökens!

1 kommentar:

Marika sa...

Jag tänker samma sak just nu; jag tar WL2:an före allt annat, för det är det lättaste arbetet. Tack så hemskt mycket för lånet av boken också! =) Det här kommer nog gå bra när man väl kommer igång!